Sakinee Annekizz dün olduk hiç birşey olmadı zaten damlayı benimkisi meraklı olduğu için gırtlak olunca konu hemen ağzını açıyor 😂 bacaklardaki bir 30sanıye ağlattı oda çok değil ateş yapmıyor yıkayabiliyorsunda bebeği gayet iyiyiz hala hiç korkma
Muhasebeciana Annekizz anladim canim doktoruna soyledinmi peki birsey diyormu doktor soylemediysen haberdat et doktorunuzu bakalim o nediyecek
Annekizz Muhasebeciana Valla hemşiremizi hiç beğenmiyorum ama yakınımızda başka sağlık ocağı yok değiştirememde artık gidince söylicem
Gizemhzl Annekizz bu koca karı hurafesi degil ama pediatrik fizyoterapistim. katılma nöbetinde tek yöntem bu aklınızda olsun
Annekizz Gizemhzl Normalde genzine kaçınca üflüyorum evet ama ağlamada olduğunu bilmiyodum denicem teşekkür ederim ☺️
endoplazmikretikulumiste Safiyenurrr bir bebek hastalıktan ağlayacağına sağlık İçin ağlasın derim ben hep ve aşı günlerinde kendime moral verirm
busrasilra14 Annekizz yoo hic korkmayin biri agizdan zaten tatli birseymis benim oglum seve seve icti. Asisi da hic agri sizi yapmadi. İki ayagindan oldu. İki ayak bir agiz yani 3 tane. Hatta hemsire banyo da yaptirabilirsiniz dedi
snowflake Annekizz bir tane ağızdan birde iki bacağından vuruldu çok ağladı yavrum çok ateşi oldu biraz sonra çok şükür geçti
Annekizz Muhasebeciana Hastanede doktorumuz var eğer vursalar onlara götürürürm ama vurmuyolar sanırım