Masal1809 Ben de ilaç kullanmak zorunda kalınca bıraktırdım 8,5 aylıktı bıraktırken zorlanmadım da bir gece hanımda yatıyordu kollarımı emmeye çalışmıştı o günü anlatamam😔
Ama üzülmeyelim sağlıklı olalım da emzirmeyelim ne olacak. Allah başka dert vermesin.