Masal1809 teşekkür ederim allah razı olsun.
Sizin süreciniz daha farklıymış, rabbim tez zamanda şifa versin inşallah.
11 ay emmesi çok güzel, üzülmeyin. Siz iyi olacaksınız ki evladınıza faydalı olabilesiniz.
Sağlık her şeyden önemli.
İlk bebeğimde enfeksiyondan 40 derece ateşle kendimden geçiyordum, bebeğime bile bakamıyordum, her gün ağlıyordum.
Sekiz gün yattım bebeğimden ayrı kaldım.
ikinci bebeği sırf o günleri içimde telafi edebilmek adına istedim ama yine ayrılıkla sınandım, Doğumdan hemen sonra bebeğimi yenidoğan yoğun bakımına yatırdılar, sekiz gün yattı.
O zaman aradaki farkı düşündüm, benim hasta olup yatmam mı kötüydü bebeğimin hasta olup yatması mı. Bence annenin sağlıklı olması her zaman daha önemli. Bebeğe hastanede çok iyi bakılıyordu emindim bundan ama ben hastanede yatarken aklım hep bebeğimde kalmıştı, biberonu tutabildi mi iyi beslendi mi banyosunu yaptırabildiler mi gibi…
uzun yaZdım ama üzülmeyin lütfen, sizin iyi olmanız sağlıklı olmanız her şeyden önemli
hasta olup evladına uzaktan bakmayı, acillerde bizim peşimizde gezerken her ağladığında serumları atıp bebeğimi ağlayarak emzirmeyi yaşadım, rabbim kimseyi darda koymasın