Twinsmomee maşallah canım kuvez yolu beklememissin☺️ benimkiler 37+2de biri 2930 diğeri 3180 Gr doğdu. Büyük olanda emme refleksi yoktu, bir de solunumu hızlı diye aldılar yenidoğana. Kanında enfeksiyon çıktı, 6 gün kaldı. Onda çıkınca diğerine de bakıldı ertesi gün, onda da enfeksiyon varmış. Bizi çocuk servisine yatırdılar, diğerinin de emme düzene girince onu da getirdiler 😊