Twinsmomee Kızlar merhaba, böyle salıncaklardan kullanan var mı? İkizlerim var 15ay 20 günlük sizce almalı mıyım yoksa gereksiz mi büyükler mi bunun için. Kışın içerde değişiklik olur diye düşündüm ama kararsızım
Oykuaygun Twinsmomee arkadaşımın ikizleri var babası almıştı ona da ama 1 yaşında pek rahat edemediler
Bebegim_28 Twinsmomee benim yok ama şuan yaz tatili için kayınvalideme geldik burda eltimin kızının varmış biz gelince çıkardılar ilk zamanlar çok güzel durdu ama alışık olmadığı için yemek için ancak duruyor sonra çıkmak istiyor. Kızım 8.5 aylık. 2 yaşa kadar kullanılıyormuş, ama sizin bebek zaten biraz büyümüş 3 5 ay için bence gereksiz diye düşünüyorum 🤷♀️
BademsMam Twinsmomee 15 aylık bir çocuk için geç kaldınız canım 😊 daha küçük olması gerekiyor mesela 6-15 ay gibi
DryMom14 Twinsmomee fazla yer kaplar. Ben cok rahat kullanamayacağınızı düşünüyorum. Chicco mama sandalyeleri çok iyi oluyor. Tavsiye ederim.
Oykuaygun Twinsmomee parka gittiğinizde salıncaklara ilgileri varsa sıkılmazlar. Al Bi tane olmazsa iade edersin
Bebegim_28 Twinsmomee Hee ikiz mi 😬😬 hem maddiyat olarak hemde evde fazlalık oluyor sonrası. Ben yeğenimden kalma pilsan mama sandalyesi var onu kullanıyorum memnunum
Twinsmomee BademsMam ya öyle mi diyorsunuz bende onu düşündüm ne kadar kullanabiliriz diye çünkü annem alalım dedi ona da gereksiz masraf yaptırmış olmak istemiyorum
Twinsmomee Oykuaygun parkta sallanmayı çok seviyorlar bahçede de hamak tarzı salıncakları var kışa evde vakit geçirebilirler diye düşündüm ama büyük gelirler mi onu bilemedim 15 kgye yakın ikiside
Gunsss Benim balkonum geniş oraya aldım biz yemek yerken oğlumuda koyuyorum oyalanıyor dışarı izliyor vakit geçiriyor
Twinsmomee DryMom14 mama sandalyeleri var 16 aylık olmak üzereler bu aydan sonra gereksiz mi olur bilemedim
Twinsmomee Bebegim_28 mama sandalyesi aldım canım zaten 16 aylık olmak üzereler kışın içerde kullanırım diye düşündüm ama ama biri 14 biri 13 kgydu en son bir kaç ay önce ne kadar kullanırız gereksiz mi olur bilemedim
Saitkereminannesi Twinsmomee biz ilk mama sandalyesi için aldık ama sonradan mutfağa da mama sandalyesi aldık salonda sallanmak istiyor odadan odaya taşımak zor oluyor
Twinsmomee Saitkereminannesi ayrı mama sandalyeleri var kışın sallanmak için iyi olur diye düşündüm ama 16 aylık olmak üzereler 13-14 kg civarı ikiside ne kadar kullanırız acaba onu bilemedim
Bebegim_28 Twinsmomee eltim iki yaşına kadar gideri var dedi.. Ama bana göre gereksiz olur. Ki kışa 2 yaşına doğru da gelmiş olurlar 3 4 ay için Gereksiz olur yani benim fikrim