Annebal oğlum doğduğunda kızım tam 2,5 yaşındaydı ilk 1 hafta alışma süresinde kıskançlık oldu sonra alıştı bebek hareketlenene kadar sıkıntı yok hareketkenince biraz yorucu dışarı zaten tek çıkamıyorum şuan kızı 3 yaşında oğlum 6.5 aylık birde 2,5 aylık hamileyim 😑😂