Annebal Merhaba sevgili anneler suan 19 aylık olan bir oğlum var ve biz kardeş düşünüyoruz. tecrübelerinizi anlatırmısınız ? Özellikle bu yaş grubunda olup 2. Cocuk sahibi olan anneler şimdiden teşekkür ederim💜
Yesillimon Annebal Bende şurada bekliyim oğlum 2 buçuk yaşında aslında istiyorum ikinciyi ama asla cesaret edemiyorum,yenidoğan zorluğu ve lohusa depresyonu ikinci kere ayni şeyleri yaşamak çok korkutuyor gözümü 😀
[silindi] Annebal Zorr gulum yaa eger ki eşiniz destek veriyor sa Kızım 3 yasına girecek aralarında 2 bucuk ay var kızm tam, gezme zamanı Ama Mallesef gezdiremiyorm Bir yanda iyiy beraber buyumeleri Bir yandan da zorr fazla ilgi duymadın için hatta bazn eşim kiziyo elifi fazla ilglemiyon die arada 4 yas olsa daha iyi en azından sözunu dinler
inci_34 Annebal canım ya 🥰 çok çok çocuk sever biri değilsen boşver ya yapmışsın bir tane analık babalık duygusunu yaşadınız işte 😭çok zor gerçekten cokk
Mine25 Annebal kızım 21 aylık hamilelikti doğumdu onun büyüme süreciydi hepsini keyifle geçirdik ama 2. Çocuk düşünüyormusun diyenlere düşünmüyorum diyorum çünkü çocuk başlı başına masraf ve ilgi odağı isteyen bir varlık . 2. Olduğunda bütün ilgi odağım bebek olucak ve bunu aynı anda yürütme gücünü kendimde bulamadığım için şimdilik tek çocukta kalma taraftarıyım kendiminde yıpranacağını düşünerek erteliyoruz eşimde saolsun bu konuda tam destekcim tabiki bu sadece benim fikrim herkese saygı duyarım☺️
Annebal Yesillimon ah inanin benimde ole . Lohusaligim hic zor geçmemişti benim hatta hic bir sey anlamamıştım ama sanki 2. Cok zor olcak gibi
Annebal inci_34 canim cocuklari cok seviyorum ama 1 tanede hic yeterli gelmiyor bana da cocuguda cunku kendi oglumun baska cocuklarin yaninda tavrı davranışı okadar farklıki… sanki kardeşi olsa daha guzel zaman geçirirler doye dusunuyorum
Annebal Mine25 aslinda yaş faktörüde devreye giriyor benim. 30 yaşında anne oldum ve zaman hızla geciyor. Sezaryen dogum yaptigim icin de korkuyorum daha ileriki zamanlarda iyilesemezsem diye
SbnmTlg Kızım 16 aylık eşim kesinkile 2. Çocuk istemiyor. Ben de istemiyorum çünkü tek başımıza büyütüyoruz çok zorlanıyoruz. Sadece vicdan yapıyorum kardeşsiz olmasa mı acaba diye kafama çok takılıyor bu ama 2.yi yapacak gücü de manevi olarak kendimizde görmüyoruz 😔
Dogeda Annebal çoook zor oluyor benim aralarında 2,5 yaş var ve çok zorlanıyorum ama bi taraftanda maximum 2 sene sonra arkadaş olacaklar, o yüzden pişman değilim 😊 Desteğin varsa ve kendine g yap gitsin, en azından beraber büyürler 😬
Annebal Dogeda suanki destekçim esim herşeyine yardimci oldugu icin biraz cesaret alıyorum aslinda ama gözüm de korktu yani yorumlardan sonra
mylittlebabys Annebal benimde eşim çok istiyor ikinciyi kızım şu an 27 aylık ama benim hiç cesaretim yok kızımla vakit geçirmek onu güzel bi şekilde yetiştirebilmek istiyorum kendini bi anda büyümüş hissetmesini istemiyorum ikinciye yetemeyecekmişim gibi bi his var içimde eşim devamlı yanımızda olsa belki düşünebilirdim bende
Annebal mylittlebabys aslinda benim düşüncem oglum 3 yaşındayken yapmaktı ama zaman geçtikçe ne enerjim kalıyor ne gücüm kuvvetim… çocuğumuz büyüdükçe sanki düşünmesi dahada zor olcak… aslinda masallah sizde cok güzel yasa kadar getirmişsiniz. Ama korkularinzdada haklisiniz size katiliyorum
Senemasilberen Annebal benim oğlan da 18,5 aylık kardeşi de6 aylık bazen çok kızar bazen bir tane patlatır sinirlenirse bazen asla ona dokunmasına izin vermez ama genel olarak kardeşini seviyor öpüyor onunla birlikte uzanıp çizgi film izliyor
Mine25 Annebal en çok hangi yönden korkuyorsun desen sezeryandan dolayı 2. Çocuktan hep kaçıyorum çünkü çok ağır geçirdim bünyeme fazla fazla ağır geldi o yüzden rabbim hepimizin hakkında hayırlısını versin zor kararlar
Dogeda Annebal Benim de eşim destekçi çok şükür, biz bide gurbetteyiz kimsemiz yok yaşadığımız yerde o yüzden de zor oldu ama büyüyorlar bir şekilde. Allah sağlık versin yeter ki, hakkınızda hayırlısı olsun🙏🏻
Annebal Mine25 cok haklisiniz 2. Sezaryen hep daha zor oluyormuş ilkinde cok bise hissetmemiştim. Ama simdi bilinçli oldugum icin daha zor geliyor
2cocuklu1anne Annebal kızım 5 yaşındayken 2.yi doğurdum şimdiki aklım olsa 2.yi yapmazdım evet kızıma arkadaş olcak ama 5 yıl rahatlığa alıştım zorluk çekiyorum bakmakta
Annebal 2cocuklu1anne evet esimde ayni seyi söylüyor. Şuan daha rahata alışmadan 2. Çocuğumuz olsun herşeyine hakimiz hem yaşımızda ilerledikçe oyuna gücümüz kalmicak diyor o yuzden bende istiyorum aslimda… cunku cocugum 5 yasinda olsa ben nerdeyse 36 yaşında falan olcam hal bole olunca hic gücüm yetmez
Gizemaktas Benim bebeislerin arasında 16 ay var daha yeni yeni birbirlerine oynamaya başladılar şuan biri 2 buçuk diğeri 16 Aylik ilk zamanlar çok zorlandım ama şuan o kadar rahatım ki 3. Çocuk bile istiyorum gençken anne olmak daha kolay rahata alismadan bebis yapmakta daha kolay ileride kafam rahat olsun istiyorum çalışmak istiyorum ama çok zaman koyarsam araya hayalimi gerçekleştirmeye eğim için mutsuz olacağımı hissediyorum inşallah rabbim nasip kısmet ederse 1 de kızım olsun 🤲🤲