Deletedmom_9857 AntiFilozof 4 senedir boya uygulamiyorrum uçları biraz kesti direk açıldı zaten kolay oldu 😀
Deletedmom_9857 dehsetulvahset Yaaaa çok teşekkür ederim ben de garip bir şekilde ben de öyle hissediyorum yıllar böyleyim gibi 😀
Deletedmom_9857 Deleltedmom_69 kullandığı boyayı bilmiyorum ki balım kendisine bıraktım ben 😀 kuaföre güvendim bu durum da