bukaga dil dışarı cikmiyor doktorun bekleyelim demesi aslında ek gidada ve konusmada zorluk olursa keselim demek istemesi ek gidada sorunumuz yok suan tek konusmasi kaldı eger konusmaya engel olursa kestiricez ama bana beklemek bile mantiksiz geliyor eşim kestirelim dese hemen suan kestiricem de adam kıyamıyor operasyonda 10dk lık bir sey doktora kalsa sorun degil tabi ama ben oglumu öyle gordugumde dilini cikaramadiginda uzuluyorum gel de bunu eşimle doktora anlat😑