Benim de bebeğim 9 aylık. Yaklaşık 1 aydır bir lokma ek gıda yemiyor desem yeri. Genelde kalorili gıdalar hazırlıyorum bi lokma bile yese kalori alsın diye ama yok ağzı kilit. Anne sütü zaten yok devam sütü de az içiyo. 2 aydır kilo almıyo. Çok canım sıkılıyo her güne mutsuz uyanıyorum resmen.