Nurummm benim oğlumda aşırı zayıftı persentilde %3 tü 4,5 yaşında ve 14 kiloydu ve onu çıplak görmek istemiyordum babası banyo ettiriyordu ben aşırı dert ediyorum diye kaburgaları gözle sayılabiliyordu doktora gittik raporlu mama verdiler 6 ay kullandık şimdi 17 kilo elhamdulillah