Pamukhanim pişik olunca merhem olarak kullanıyorum ben mavi hametan şükür 2 defa falan pişik olduk oda küçük çaplı onun dışında gündelikte mustela ve sudocrem kullanıyorum karışık senin kullandığın şuan önleyici onu gündelik kullan ama pişik olduğunda poposu isilik olduğunda suyla yıka havalandırarak kurumasını bekle sonra merhem sür 1 günde iyileşme gösterir zaten