Kızlar yeni başıma geldi sakın alıp da denemeyin prima günlük rahatlık serisini, çok ince diye duydum bu sıcaklarda rahat eder diyerekten aldık aman Allah’ım almaz olaydık ne lanet bir bez sadece üç tane takıp değiştirdim altını heryeri alerji oldu , beli kıpkırmızı lastik yerleri kırmızı ve çok büyük şiddette olmuş ilk defa bu kadar çok pişik yada alerji gördüm daha evvel de BİM’in bebek bezinde olmustu, ama bu daha kötü ya birde prima diye övünerek güvenerek aldık ama çok iğrenc bir bez 😵💫