Kahvedelisi neredeyse aynı şeyi yaşamışız, biz de acile gittik hemen röntgen filan çekildi Sonraki gün ortopedi hiç bişeyi yok dedi acısı olsa saklayamaz dedi doktor oynatıyor kızımda çıt yok geceleri ağlayan ayağının üstüne basmayan o değil sanki neyse ki Sonraki gün denemek için parka götürdüm çılgınlar gibi koşuyordu ağrı filan kalmadı 😅 ben de ya büyüme ağrısıydı ya da Bi kere ağrıdı o da korkudan basmadı diye düşünüyorum