Zalimsin biz 2,5-3 yaş aralığına yaşadık cocuk akşam güzelce uyudu saat 3 gibi çığlık atarak uyandı bacagım bacagım diye aklını dagıtmaya calıstık öbür bacagını göstererek neresi falan dedik ( gerçekten mi agrıyor naz mı yapıyor diye) ama her seferinde doğru gösterdi ve ne yapsak agrı azalmadı gece 4 gibi hastaneye gittik tüm tahliller yapıldı (kan, ultrason, röntgenler, mr) her şey temiz çıktı doktor büyüme agrısı dedi bir kaç gün carpol verin cok üstüne basmasın gecer dedi. Öyle de oldu 3 gün carpol kullandık ve 2 gün hic üstüne basmadı geçti.