miniginannesi20 ben de bez ıslatım alnına koydum ateşi yükeslir gibi olduğunda, calpol vermeme gerek kalmadan bu şekilde gece sık sık bezle normale döndürmeye çalıştım ateşi, hemen ateş düşürücü vermeyin diye okumuştum buradan, yükselirse 37 yi geçerse falan verebilirsin.