miniginannesi20 Sağlık ocağında 2.ayda 3 aşı yapılıyor, 2 bacağa bir de sol kola.Sabah 9 da yaptırmıştık, eve gelince ara ara uyanarak beslenerek bi güzel uyudu bebeğim ama saat öğlen 1 gibi uyandı, kucağıma alıcaktım ateş yapışmış gibi hiç ağlamadığı kadar ağlamaya başladı, ne yapacağımı şaşırdım😞kolu bacağı ağrımış meğer ben susturmaya çalışırken canı daha çok yanmış, sıkı sıkı kolunu bacağını tuttum kucağımda saatlerce, hareket ettirmesin diye, aklı ermiyo harket ediyo ettikçe ağlıyo derken yatırınca kolunu bacağını sabitledim yine, Akşam uyandığında hiçbir şey olmamış gibiydi çok şükür çabuk geçti, ateş için evde calpol bulundurun, inş kolaylıkla atlatırsınız 🙏🏻