Ecocan babyfaceee ben kaşıkla verdim geceleri 6.adan sonra sanirsam ama o rezeneli olanlari var oda gzl gece mamasi
DFM babyfaceee bittikten sonra hipp almanı öneririm. Bugün geçiş yaptık bizde ve doktorum sadece hipp önerdi. Arasında en iyisiymiş.
aybikreis @Nurdandefne bende kullandım aynı şekilde he ve ağlayarak uyandı sakinleşmedi ve kabız oldu, gece maması kullanmıştım belki uzun süre yok tutar diye. 9, 5 aylık bebeğim