biryavuzkusu ben Biruni de Doğum yaptım oğlum 3 aylık oldu bende sünnet yaptırmak istiyorum ama 1500 dediler bana Doğum yaptığım da pahalı geldi. Sefaköy medipol 500 demişti oraya yaptırmaya niyetlendim ama orada yapan bi kişi tanıyorum omunda çocuğu 5 yalında olduğu için çabuk atlattı bebek sünneti yaptıran var mı bilmiyorum