AlpBebek34 muayeneye 160 verdik sanırım son gittiğimizde, en son salih beye gittik kendisi benimde çocukluk doktorum ama artık baya yaşlanmış ağzından zar zor laf alıyosunuz, bide kadın bi doktor var onunda ne konuştuğunu anlamıyorum ona bayadır gitmiyorum. Kısacası ben memnun değilim galiba😅