Vildan2334 benim bebeğimde ishal olmuştu parlak yesil kaka ve azbişe kan vardı kakasında neon yeşil gibi bi parlaklıktan bahsediyorum acile götürdüm öyle olunca kakasında mikrop olduğunu öğrendim antibiyotike başladık bi doktora görünün mutlaka en iyisini o bilir