Vildan2334 Merhaba Bebegim grip atlatti fakat ishal olmustu oda gecti su an 3 gündür parlak yeşil kaka yapiyor ve aşırı kokulu varmi bilgisi olan. Hastaneye gitmelimiyim bagirsak enfeksiyonu gibi yazilar gördüm kötü bi durummu bekleyeyim mi?
defnemilam Vildan2334 antibiotik kullandiysaniz o da bir sure ishal yapiyor . bebeginizde burun akintisi balgam varsa kusma veya kakayla attiklari icin kakada parlak mukus olabiliyor.
Aysenes Vildan2334 mama kulanıyor mu? Benim oğlum aptamilin özel kolik mamasımı iciyordu ozamanları aynı oyle yapıyordu cok pis kokuyordu .
gokaybulutbey Vildan2334 yeşil kaka soğuk algınlında olur diye biliyorum bide biraz beli falan büküldüyse ondan falanda olabilir bizde çok olmuştu bir ara hani kucaktayken bezini alırken falan biraz fazla büküldüyse ondan olabilir
Vildan2334 defnemilam anladim antibiyotik kullanmadik ama burun akintisi var o olabilir öyleyse tesekkur ederim
Vildan2334 Berilelif evet mamadan kaynakli yesil kakamiz ve kokulu ama su an cok farkli parlak yesil ve koku asiri derece de kötü
Berilelif Vildan2334 bizimde aynıydı canım o kokunun tarifi yok hatta eşim dalga geçiyordu koca adam bile bu kadar kokutmaz diye mama değiştirdik baya düzeldi
Vildan2334 Berilelif anladim mama değişikliği yapmistim ondam da olabilir o zaman eskisine donus yapayim tekrar
aminegunes24 Vildan2334 bağırsak enfeksiyonu demişti dr ilaç kullandık 1 ay 23 günlüktü oğlum kokulu diyorsun birde
Vildan2334 aminegunes24 aslinda ilk grip oldugunda gittik ama kakasi degismedigi icin sormadik o zaman tekrar gideyim kakasi icin
gokaybulutbey Vildan2334 bende her şeyi gördükçe yeni öğreniyorum acemiyim yani bende siz ayaklarını sıcak tutun bana hep öyle denildi bebekler ayaklarından üşürlermiş
aminegunes24 Vildan2334 kesinlikle git kaka diyip geçme o yeşil kakadan 3 hafta çektim bizimkinde kanda geldi küçük küçük ama benim bebeğim emiyordu yeşil mukuslu kaka kan özel bir hastanede tam detaylı baktılar kakada gizli kan çıktı devlet hastanesi süt ve süt ürünü alerjisi demişti halbuki kakada gizli kan varmış hem kakada gözükürdu hemde gizli kan varmış ilaç içti geçti 2 hatfa boş yere devlet hastanesi de gezdik özel buldu sorunu 1 haftada kurtuldu kuzum
Mombaby123 Vildan2334 benim kizimda yapqrdi doktoruma sordum yediklerinle alakali dedi korkulacak bi şey yok demisdi çok şükür de olmadı şuan 8,5 aylik