Herkese merhaba çok gazlı bebekleri olanlar kimyon kaynatıp bir çay kaşığı bebeklerine içiriyorlarmış bunu yapanlar işe yarıyor mu acaba ? Bide kaç aylık bebekleriniz ? Bide hangi aralıklarla içiriyorsunuz merak ediyorum yardımcı olursanız sevinirim 😊