Tanju başkanımın da dediği gibi,bu misafirlik çok uzadı 👏🏻 İhtiyacı olana kucak açmaya elbette hep hazır olacağız da ,ipini koparan giriyor,bu can sıkıyor.İşsizlik seviyemiz belli,ekonomimiz belli,kimse pamuk ellerini cebine götürmüyor,alemin akıllısı biziz besleyip duruyoruz. Gidebilecek gibi olanlar tespit edilip yollansın bir an önce tek dileğim