Sakinee Çok sevdiğim ülkemden nefret etme sebebim oldular. Suriyeli yetmedi Afgan öbür gün bilmem nereli gelir. Her canı isteyeni kabul edeceksek biz nerede yaşayacağız. Bursa da yaşıyorum ve halimiz çok berbat. Bütün gezilecek yerlerde Suriyeli Afgan kaynıyor. Adım atamazsın. Denize girilmesi pekte mantıklı olmayan sadece sahil boyu gezinti yeri Mudanya Burgaz arasında denize giriyorlar . Pislik, kirlilik , iğrençlik . Nefes almaya , balık yemeye gidemez olduk. Geçen hafta gittik eşim hemen geri döndü, bunların arasında yürütmem seni başım belaya girer diye. Kemal Kılıçdaroğlu ç’nun açıklamasına inanmak istiyorum sanırım . Eğer seçilirlerse parti olarak Suriyelileri göndereceğim dedi. Bayram için gidebiliyorlarsa gayette ülkelerin de yaşam var demektir. Gittiklerinde geri ülkeye alınmamaları gerektiğini düşünüyorum.
Zaten en başta kabul edilirken hata edildi. Sadece yaşlı, çocuk ve kadın alınacaktı ve onlara da her hizmet sunulmayacaktı. Ve geldiklerinde bir tarih belirlenip kendi istekleri ile gitmeleri gitmezlerse sınır dışı edilecekleri belirtilecekti. Ülkemizde onlara esnaflık şansı tanınmayacaktı.
Bizim ülkemizden daha saçma davranan başla ülke yok. Türkiye kadar milletini hor gören , mülteci adı altında önüne geleni ihya eden yok.
Tecavüz, taciz, hırsızlık hepsi var. Bizim milletimiz de yokmu var evet ama neden ekstra birde onları yaşatıyoruz. Neden?
Neden gitmeleri için başımızdakilerin çabası yok diye bekliyoruz bizler neden harekete geçip ısrarcı olmuyoruz. Ayaklanmıyoruz?