MLSVS ilk dişleri 4,5 aylıktı çıktığında tetagil kullanmaya başladım. Sonra farklı arayışa girdiğimde osanitle tanıştım. 6.aydaydık o zamanda şimdi 11,5 aylık hala kullanıyorum. Çok zor geçiyor çünkü diş süreci.. meme reddi, huysuzluk, ağlama krizleri hepsi birleşiyor.. Allah kolaylık versin hepsine de kolaylıkla çıksın dişleri rahatlasınlar bir an önce :)