zeynepalp 2 yaşına girmesine 20 gün kaldı oğlumun. Bayramda eşimin koyundeydik. Herkesin diline düştük valla. Yok efendim niye hep ağlıyormus çok soğuk bı cocukmus kimseye gitmiyomus kime çekmiş, neden hâlâ emiyormus falan filan 😒😒
Dk16 DefneRana3881 bizimki de 30 aylık Bi de konuşamıyor herşeyi ağlayarak gözterip istiyor 😖🤦🏻♀️😭 o kadar aksi ve inatçı ki dediği olmasın sokakta yerlerde sürünüyor oturup kalkmıyor 🤦🏻♀️ bebek arabasında kemer taktırmıyor takmayınca oturmuyor ayağa kalkıyor 🤯
DefneRana3881 Dk16 kemer vs hak getire iyice ipleri kopardı 3 yaş sendromuymuş gözünü seveyim 2 yaşın bu nedir böyle
Ogretmenkiz zeynepzeze merhaba bizde 19 aylığız herşeye ağlıyoruz maalesef dikkatini farklı yöne çeviriyorum sorular soruyorum bazen görmezden geliyorum şimdilik bu şekilde idare ediyoruz allah sabırlar versin çok zor maalesef herşeyi ben bilirimler başladı
zeynepzeze Ogretmenkiz Bir yandan üzülüyorum ama bir yandan da sabrım kalmıyor bazen. Psikolojim alt üst oldu
Sakinee zeynepzeze ben ne zaman bitecek onu merak ediyorum artık 18 19 aylıktan beri öyleyiz 27aylık suan
Fun Sakinee 18 aylık olcaz bi 10 gün sonra. Demek ki anlamaya çalışıp neden herşeye ağlıyo diye kafayı yiyorum düşünmekten bukdar erken başlıyo mu bu 2 yaş sendromu ya? 🥲
Ogretmenkiz zeynepzeze geçeçek elbet bu günler sabretmeliyiz bizim tavrımız da çocuğa geçiyor ne kadar sakin olursak o kadar sakin olurlar umarım en kısa sürede atlatırız :)
Sakinee Fun başlıyor evet ve hiç bitmeyecek galiba.düşünme bence artık ben düşünmüyorum halının püskülünü düzeltiyordu bir kenarı düzelmedi diye saatlerce ağladı biz evde tırlattık artık
Mom987 zeynepzeze Kıdemli olduk artik 1 yıldır sendromdaymis. Meğer ne cabuk gecmis (gecememis zaman) 😂
Mom987 zeynepzeze Hic bitmiyor ya üstüne 3yas sendromu var bitmeden 3 yas sendromuna mi gececek artik bilmiyorum😳