zeynepzeze Ne zormuş ya, gün boyu her şeye ağlıyor. Artık çok canım sıkılmaya başladı. Bir yere gitmek bir şeyler yapmak o kadar zor ki. Sizde de böyle mi 😔
Minikadim zeynepzeze olmaz mii kaç aydır onunla uğraşıyorum artık kendimi camdan aşağı atasim geliyor sonra bakıyorum 1. Katta otuyorum burdan bisey olmaz diye vazgeçiyorum 😂😂
DefneRana3881 zeynepzeze önceden sadece ağlıyordu herşeye şimdi 33 aylık hem herşeye ağlıyor hem herşeye karşı çıkıyor yapmam yapmak istemiyorum hayır ben olmaz dedim ıı ııı banane sanane 🥺iyice delirdim durum çok vahim
Ah_neredeee_vah_neredeee zeynepzeze ağlayınca tepki vermeyerek ağlamalarını azalttım gibi sanki 🤔 Birde bazen çok ısrarcı olursa sarılıyorum uzun uzun o zaman daha az mız mızlanıyor
mihrosum 20 aylık. 2 aydır bu sekılde. Artık ne olacak bilmiyorum . Bu ısın sonunda kendimi akıl hastanesinde goruyorum
umudum_var2 zeynepzeze ağlıyor ve ne istediğini anlayamadgm için sinirlerim bozuluyor bugün botunu getirmiş giydiriyim diye ağladı giydirdim çıkar diye ağladı cikardm niye cikardm diye aglyr bir yandan evin işi yemek bulask inan akşam olmasni iple cekiyrm simdi uyuttum bende uyuycam direk
emhmen_u Tecrübeli anneler keşke tavsiye verse yoksa bende gerçekten çıldıracağım çok agrasif bir insan oldum ben ya artık kötü anne olmaktan korkuyorum 😪😪
Dk16 DefneRana3881 bizimki de 30 aylık Bi de konuşamıyor herşeyi ağlayarak gözterip istiyor 😖🤦🏻♀️😭 o kadar aksi ve inatçı ki dediği olmasın sokakta yerlerde sürünüyor oturup kalkmıyor 🤦🏻♀️ bebek arabasında kemer taktırmıyor takmayınca oturmuyor ayağa kalkıyor 🤯
CaglaCeylin 17 ayligiz ne sendromu bilmiyorum ama kulaklaria pamuk tikadim azda olsa iyi geliyor yoksa migrenim tutuyor hergün. Herseyemi aglanir allahim tükendim