Asl90 Irmakkubra geç döllenme olabilir acele etmeyin en azından bir hafta daha bekleyin. Başka bir doktora daha görünün vajinal yolla ultrason ile baksın.
Irmakkubra Asl90 gidebileceğim başka doktor sanırım yok tayinimiz yeni çıktı yeni geldik haftaya tekrar gitcem görmezse 10. Haftayada beklemeyi dusunuorum
Irmakkubra Ece156 Areninannesi33 2maviboncuk mihrosum mavilimorcicek41 Belirtileri var mı devam etmeyen gebeliğin Yada beklenince kendi düşükle sonuclanıomu illa kürtaj mi olmak lazım
mavilimorcicek41 Irmakkubra lekelenme olmuştu sonra kanamaya döndü ama 2.gebeliğimde sadece hafif lekelenme oldu kalbi durmuş kürtaj oldum 2sinde de 8. Ve 9.haftalarda
Ece156 Irmakkubra benim doktorum bir hafta daha bekleyip kürtaj yapmıştı. Bebek büyüdüğü İçin kendi kendine düşmeyeceğini söylemişti
mihrosum Irmakkubra 1 defa kimyasal gebelik yasadım onda adet oldum gitti. Ama dıger gebelımlerde 2 drda kurtaj olmamı soyledı. Kurtaj oldum. Agrım oluyordu kanamam oluyordu cok hafif kan geliyordu
Splash-Splash-Love Irmakkubra Emin ol bana da öyle dediler ben 1 hafta bekledim eğer boş gebelikse de 9. Haftada aldırcam dedim. 9. Haftada net duyduk. 2 doktordan 1i kürtaj dedi diğeri de kalp atışı bile diyemem yok gibi dedi. Umudunuzu kaybetmeyin. Bi kaç gün sonra tekrar gidin eğer gerçekten boş gebelikse elbet kürtaj olursunuz.
Mom62636362 Irmakkubra canım söz konusu kürtajsa eğer mutlaka başka bir doktora daha görünmelisin. Benim ilk gebeliğim de kürtajla sonuçlandı, özelde 2 doktora, devlette de 1 doktora gittim, anca öyle tamam dedim kürtaja