Areninannesi33 Irmakkubra benim de 7 haftalıktı kalp atışı yoktu,plesanta da bozulmaya başlamıştı.Kürtaj oldum.
Arenilay- Irmakkubra kuzu geç döllenmelerde 9. Haftaya kadar bekleniyor diye biliyorum ama doktorun daha iyi bilir yönlendirir
Irmakkubra Ece156 kürtaj zor mu ilk bebeğimi emziriorum nasıl olacak kürtaj olursam bilmiorum hastanede yatış falan verirse kim bakacak onları dusunuorum
Irmakkubra Ece156 Areninannesi33 2maviboncuk mihrosum mavilimorcicek41 Belirtileri var mı devam etmeyen gebeliğin Yada beklenince kendi düşükle sonuclanıomu illa kürtaj mi olmak lazım
Irmakkubra Areninannesi33 6 haftada kese boştu bgnde kese yamuk yumuk bebek ilk gebeligimdeki gibi değil görüntüsü hcg değeri düşük 8 hafta normalde ama 5 hafta çıkıo ultrasonda
Irmakkubra Arenilay- doktor haftaya gel dedi haftayada kalp atışı gozukmezse sonlandırılması gerek dedi
Irmakkubra Ultraslan40 karından net göremedi alttan baktı ordanda kalp atışı gözükmedi ses zaten duyulmuo devam eden bı gebelik gibi durmuo ama haftaya tekrar gel dedi
Irmakkubra Umutluluk alttan baktı 3 doktora gittim 4. Hafta kesenin etrafi hep kanamaydi Hafta kese boştu şimdi 8 de gittim yamuk yumuk kese ve kalp atışı yok karından net göremedi zaten
2maviboncuk Irmakkubra Benim gözüktü ama daha sonrasında durdu kalp atımı. Eltimin böyle oldu kimyasal gebelik dendi ona. Sizede çok geçmiş olsun
mihrosum Irmakkubra canım kızım benim 4. Gebelıgım ilk 3unu bu sekılde kaybettim. Hamile kaldım kalbi atmadı kurtaj oldum. Insallah boyle degıldır.
Splash-Splash-Love Irmakkubra Benimde 8 haftalık kalp atışı yok dendi. Cihazı iyi olan başka hastaneye gidin. Cihaz kötüyse görünmeyebilir. Sapasağlam çocuğumu kürtaj yapmak istediler kalp atışı yok diye. Halbuki varmış yani
Irmakkubra Splash-Splash-Love başka doktorlarda gittim diğerleride kesin konuşmadı ama pek iç açıcıda konuşmadılar
Mom62636362 Irmakkubra canım söz konusu kürtajsa eğer mutlaka başka bir doktora daha görünmelisin. Benim ilk gebeliğim de kürtajla sonuçlandı, özelde 2 doktora, devlette de 1 doktora gittim, anca öyle tamam dedim kürtaja
mavilimorcicek41 Irmakkubra ilk 2 hamileliğim kalp atışı olmadığından sonlandırıldı ama geç döllenme olabilir korkma acele etme canım
Splash-Splash-Love Irmakkubra Emin ol bana da öyle dediler ben 1 hafta bekledim eğer boş gebelikse de 9. Haftada aldırcam dedim. 9. Haftada net duyduk. 2 doktordan 1i kürtaj dedi diğeri de kalp atışı bile diyemem yok gibi dedi. Umudunuzu kaybetmeyin. Bi kaç gün sonra tekrar gidin eğer gerçekten boş gebelikse elbet kürtaj olursunuz.