buseccll merhaba 2.kez ameliyat oldu oğlum,kaçağa müdahale edemediler dikiş tutmayacağını söylediler. Akciğerlerinde yapışıklık oluşmuştu süreçten ve hastalığından ötürü. Akciğerlerine müdahale edildi 2.ameliyatında. Şu anda kaçağın kendi kendine kapanmasını bekliyoruz. Umarım kapanır. Sizin bebeğinizde ki kaçak için ne söylüyorlar acaba