Twolions Bebeğim özofagus atrezili doğdu bilgi ve destek almak istiyorum, bunu çok fazla yaşayan var son zamanlarda da bu tip vakalarda artış varmış, bu süreci yaşayıp tecrübe eden anneler lütfen süreci paylaşırmısınız
merve0128 Twolions öncelikle çok geçmiş olsun yazıp yazmama arasında çok gidip geldim ta yüreğime dokundunuz bu hastalığı söyleyince içim buz olur sesim titrer gözlerim dolar anlatamam içimdekileri.. ilk bebeğim özafagus atrezisi ile doğmuştu erken doğmuştu 35 haftalıktı bebeğimde başka anomalilerde vardı skolyoz böbrek genişlemesi bir de doğduğunu öğrenmiştik inmemiş testisleri vardı benim bebeğim dayanamadı çok anomalisi vardı ve sürekli hastalıklar birbirini kovaladı 3 gün dayanabildi sonra vefat etti ellerim titreyerek yazıyorum size bunu öyle içten dua ediyorum ki bebeğiniz için Allahım bir an önce sağlığına kavuşmayı nasip eder inşallah 🤲🤲 o zamanlar çok araştırmıştım iyileşen çok bebek varmış Rabbim Şafi isminin hürmetine şifa versin inşallah 🤲🤲🤲
buseccll Twolions Merhabalar benim bebeğimde doğalı 58 gün oldu hala yoğun bakımda iki kere özofagus için ameliyat oldu ilkinde kaçak oluştu mesafe birbirine çok uzak olduğu için akciğerleri su doluydu diren takıldı o çıktı şu an tüp takılı ayrıca makatı yok kolostomi açıldı kalbinde vsd var şuan mideden peg ile besleniyor özofagustan dolayı reflüsü var kendi başına solunum yapamıyor cihaz destekli uzun bi süreç oldu bizim ne kadar daha sürer bilmiyorum ama çok zor
Tuanamam Çok geçmiş olsun anne karnında belli miydi ? Bu vaka çok sık görülmez aslında allah yardımcınız olsun nasıl besliyorsunuz o şekilde 😞
Twolions merve0128 çok teşekkür ederim içtenliğiniz için😔 umarım iyileşir oğlumda biran önce, hamileliğimde suyumun fazla oluşu gelişim geriliğinin eşlik etmesi ve mide cebinin kücük görülmesi üzerine 35.haftada anca farkedildi ve detaylı ultrasonda herşey normal yazılmıştı.(mide boyutu sıvı icerikli oluşu) hiç bir anomaliye rastlanmadı diye birde not düşmüştü radyolog. Gittiğim perinatolog iyi bir çocuk cerrahisi ve hastane bulmamı söyledi şükürler olsun ki bu süreçte organize edebildim ve bir gün sonra ameliyat edildi oğlum bugün 2.günümüz. Dua edin olurmu. Kokusunu içime çekememek onu alıp evimize götürememek orada yanlız olduğunu düşünmek beni çok üzüyor. Bir an önce ona kavuşmak istiyorum.
merve0128 Twolions sizi çok iyi anlıyorum ben 3 gün sezeryanlı bir şekilde yoğun bakım kapılarında yatmıştım biz ameliyat olamadık ameliyata girdi fakat kalbi dayanamadı çıkarmak zorunda kaldılar. Ameliyat olması büyük bir umut çok dua ediyorum Rabbim sağlıkla kucağınıza alıp evinize götürmeyi nasip eder inşallah 🤲🤲🤲🌸
Twolions merve0128 insallah çok teşekkür ederim🙏🏻 Sizinde başınız sağolsun nekadar zor olduğunu tahmin bile edemiyorum, ayrı olmak bilr bukadar zorsa diğer türlüsünü düsünemiyorum😢
Twolions buseccll benim oğlumda hala yoğunbakımda, çok zor bi süreç her geçen gün daha da zorlaşıyor.. kaç haftalık doğdu kaç kiloydu oğlunuz? Ne diyorlar peki süreç için size?
Mamaqueen buseccll @Twolions ah canim anneler 🙏❣️ Bebekleriniz icin dua edecegim. Insallah sapasaglam saglikla cikarlar hastaneden kucaginiza alir ve bir daha hic ayrilmazsiniz 🙏🙏
buseccll Twolions 38+4 te 1890 gr 45cm doğdu doğunca öğrendik bize 3200 54 cm demişti en son 10 gün önce doktor anne karnındayken doğuma kadar gayet sağlıklı dedi hep
buseccll Twolions Hayati riski devam ediyor makineden ayrılmadığı için makineye bağlı kaldığı hergün bebekler için zaten zarar enfeksiyon riski artıyo maalesef şuan sadece ayrılmasını bekliyoruz şuan 2100 gr
Twolions buseccll neden hala makineye bağlı peki biliyormusunuz? Bizde pnomotoraks geliştiği için makinaya bağlı hala
buseccll Twolions akciğer çökmesi aynı durum yani peki sizde su birikmesi varmıydı diren veya tüp takılıp temizlendi mi
buseccll Twolions aynılarını yaşadık ilk zamanlar şuan diren tüp çıktı beslenme başladı reflü var küçük bi kaçağımız var kendi kendine kapanmasını bekliyoruz dedi tekrar müdahale edemiyo malesef allahtan midedeki pegden besleme yapılınca ağzından çıkıyo