Minelin_Annesi Cigdemsrc hayır cnm 2 doz oldu ikisinde de sıkıntı olmadı şükürler olsun ztn ağızdan veriliyo
Asya12 Cigdemsrc sorunsuz atlattigimiz tek asiydi .mutlaka yaptirin kizim asisizfi virusu kapmisti 1haftada eridi bitti yavrum .oglum yaptirdim Allahim kimseye yasatmasin .