Selin_Barlas bir arkadasim ucuncu ayini doldurmadan gitmis yaptilar demisti
ben 3.ayin bitimine yakin yaptirdim biraz bekledim.
ozel hastanede muayeneden sonra hemen yapiliyor
saglik ocaklarinda yaptirmak istiyorsaniz doktoruna gidip kaseli evrak isteyip saglik ocagina getirince yaptirabilirsin demisti saglik ocagindaki hemsire .