SNGL27 FatmaKrbkl eşim veteriner hekim oğlum aşı olduğun da annem ovaladı eşim yapma dedi hemşire de evet ovalama morarır dedi
Gokcelgin FatmaKrbkl ebemiz kolonya sür dedi dokunmamaya çalışıyorum umarım en kısa zamanda düzelir çok canımı sıkıyor 😔
Gokcelgin SNGL27 ebemiz sadece pamuğa kolanya dök üzerine koy dedi masaj falan bişey söylemedi dokunmamaya özen gösteriyorum inşallah kısa zamanda geçer 😔
Gokcelgin Bebegimm1 evet sabah aradım bende ebemiz bizede kolonya sür dedi geçer korkulacak bişey değil dedi
[silindi] Gokcelgin bende hergün kan sulandırıcı iğne oluyorum arada yanlış yaptığım da yada damara denk geldiğinde düğüm oluyor hani acıyor ama 1 haftaya ancak geçiyor korkmayın buz uygulayın sadece 😘
ly35 bexero aşısını olduğunda kızımın bacağı da sertleşti hafif morardı. küçücük kasa o kadar ilaç veriliyor normal dedi doktoru. hiçbir şey yapmayın ovalamayın demişti. 5-6 günde kendisi geçti. geçmiş olsun