FatmaKrbkl Gokcelgin bizde de 1 yaş aşısında olmuştu bacağına bastırmadan masaj yapın ve soğuğa yakın ılık su ile elinizi yıkayıp kızaran yere değdirin hafifçe
AzzSonraa Gokcelgin merhaba iki gün önce 6. Ay aşısı oldu oğlum hala ateşi var ve o günden huzursuz ölçüyorum ateş çıkmıyor ama kafası çok sıcak sizde de oldu mu acaba bu arada morluk yok bacağında
Bebegimm1 Gokcelgin bebegimde kızarıklık sertlik olmustu siz dikkat edin dokunmamaya calisin kolonya surmustum bi kac kez ebe demisti. 1 kac haftaya da gecmisti
[silindi] Gokcelgin iğneyi güzel yapmamışlardır buz uygulayın biraz inşallah geçer olmadı bi aile hekimini arayın. Teyzemin kızı da 6. Ay aşısında morluk olmuştu normal denildi hassas olduğu için. Benim kızım da olmadı çok şükür 🙏🏻
Gokcelgin FatmaKrbkl yaa içten hafif böyle sertlik var ayy korktum şimdi yarın arıyım ben bakıyım ne diyicek 🥺 teşekkürler
Gokcelgin [silindi] teni hassas olduğu için olabilir diyorlar ama bilmiyorum içten böyle hafifcene sertlikte oluştu 🥺
FatmaKrbkl Gokcelgin Aşı dağılmamıştıe bizde se sertlik oluştu bi hafta on gün içinde dağılmıştı bu dediğim şekilde
[silindi] Gokcelgin bende hergün kan sulandırıcı iğne oluyorum arada yanlış yaptığım da yada damara denk geldiğinde düğüm oluyor hani acıyor ama 1 haftaya ancak geçiyor korkmayın buz uygulayın sadece 😘
Gokcelgin FatmaKrbkl yaaa bu iyi bişey mi kötü bişey mi iki bacaktanda yaptılar tek bacağı böyle oldu 🥺🥺 umarım eski haline döner
FatmaKrbkl Gokcelgin tabi hiç olmamasını isteriz hepimiz ama gözlemleyin korkulacak bi durum değil bastırmadan masajla dağılıyor kendiliğinden, geçmiş olsun ☺️
Gokcelgin FatmaKrbkl ebemiz kolonya sür dedi dokunmamaya çalışıyorum umarım en kısa zamanda düzelir çok canımı sıkıyor 😔
Gokcelgin SNGL27 ebemiz sadece pamuğa kolanya dök üzerine koy dedi masaj falan bişey söylemedi dokunmamaya özen gösteriyorum inşallah kısa zamanda geçer 😔
SNGL27 FatmaKrbkl eşim veteriner hekim oğlum aşı olduğun da annem ovaladı eşim yapma dedi hemşire de evet ovalama morarır dedi
Gokcelgin Bebegimm1 evet sabah aradım bende ebemiz bizede kolonya sür dedi geçer korkulacak bişey değil dedi