Kadifemsii
Ben 2.bebeğime hamile kalınca kızım emmek istemedi malesef sütümün tadı tuzlu olmuştu daha 5 aylıktı çok denedim emzirmeyi ama istemedi süt de zehirler diye korktum bu şekilde bıraktık.Bence emzirin sütün tadı değişirse bıraktırın belki kendiside istemez zaten.