Hanımlar merhaba kızım 1 +20 reglim 2 gün geçti erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı . Doktorada gideceğim yakında ama size birşey danışmak istiyorum kızım gündüz ben emzirdikçe emer meme diye ağlamaz gece de 1 kez ya kalkar ya kalkmaz meme için ancak sabaha doğru yani uyanmadan 1 2 saat önce meme için kalkar gebelikte emzirilebilir bi süre biliyorum ancak ilerleyen süreçte memeye bağlı bir çocuk olabilir de olmayabilir de bu durumda ne yapmamı tavsiye edersiniz sizce yavaştan bıraktırayım mı. Doktora danışacağım ama ön bilgi olarak size danışmak istedim