2maviboncuk Rabbim hesabını sorsun ben çok yakından şahit olmuş biri olarak oğlumun 3 gün babasını sormasını yaşadım şimdi orda çalışan işçiler ormancılar mühendisler kaç farklı şehirden geliyor alelacele ve o yangının içinde sabahlıyorlar günlerce Allah hepsini korusun yer yanmıyorsa yerde yatıyorlar çünkü arabalar dolu oluyor işçiler perperişan oluyor 😢 ölen hayvanları hesaba katamıyorum bile… Köylere de sıçramış ahh ahh canım yandı orasıyla beraber