2maviboncuk Allah’ım korusun bir an önce sönsün inşallah çok içim yandı 😢 benim eşim de orman mühendisi bizim burda bir kere yangın çıktı 3 gün eve gelemedi ağaç sönse toprak sönmüyor çok korkunç yer yanıyor resmen. Allah hem orda yaşayanlara hem de çalışanlara yardımcı olsun…