denizzzz95 Tubafadime yok yani sağlık ocağında tartılıyordu mesela 4gün sonra gdyorsak yne almış oluyordu canm Ama ben mutlaka aynı kıyafetle götürüyorum fark olmasın dye sende ona dikkat edebilirsin