Tubafadime Kızlar dün oğlum bir aylik oldu ve ben bir aylik olana kadar hep sutum yetiyormu yetmiyormu diye kendimi bunalıma strese soktum bugün aşısı vardı hemde hastane kontrolü vardı. Hastanede bebegim agladi tartiya koyduğunda 5.25gr geldi 3750 gr dogmustu buarada ama saglikocagin da 4860 gr geldi hangi tartı dogru bilemedim. Kalabalık olunca soramadimda ebeye. kilo alımı 1 kilo ama doktorada sorduğumda 4 kez şişli bez değiştiriyorum günde ve 3 günde 1 de kaka yapiyor. Ama kilo alimida boyle istersen 1 kez mama ver dedi bende vermeyi cok istemiyorum hocam anne sütü alsın istiyorum dedim tamam dedi. Size sormak istediğim normal mi sizce cisli bezi? Kilo alimida iyi
Ygtakn Tubafadime mama mı ver dedi doktor kafayı mı yemiş maşallah maşallah bebegin kilosu cok cok iyi obez mi olsun istiyor anne sütü alan bi bebek daha 1 aylık bu kiloda yok bacım mama verip bebegı şişirme zaten şükğr kilosu cok iyi
ikizbabymom Tubafadime 1 kilodan fazla almış 1 aylık 5.25 kilosu bi de mamamı ver dedi ne günlere kaldık Allahım
Splash-Splash-Love Tubafadime Bence 1 ayda 1 kilo çok iyi. Böyle devam edin sütünüz yetiyor. Ama bebek daha fazlasını istiyorsa elbet mama vermeniz daha iyi. Bebeğinize bağlı doyuyor ve rahat uyuyorsa (Gaz hariç) mamaya gerek yok
Tubafadime Ygtakn aynen canim kilosu iyi şükür. Bebegimi 2 saatte 1 emziriyorum oyle huysuz bir bebekte değil ama coşku başını ve kafasını 3 günde 1 yapıyor deyince mama dedi bende vermek istemiyorum az da olsa cokta olsa anne sütü alsın istiyorum kilosu iyi olunca neden vereyimki
Tubafadime Oykuaygun şişli beşini ve kakasini 3 günde 1 yapıyor deyince sütün nasil dedi bende göğüslerin yumusak hocam ama uyuyor emince bazen durmuyor dedim gazini çıkartıyorum uyuyor o zamanda yetip yetmediğini anlayamıyorum oyle akan bir sütüm yok dedim. O zaman günde 1 defa bir mama ver dedi bende vermek istemiyorum hocam anne sütü alsın istiyorum dedim.
Tubafadime ikizbabymom aynen canim birde hastanede bu kilo çıktı saglikocagina 4860 çıktı yani her türlü 1 kiloyu almis ama sizin başınıza boyle birsey geldimi farklı ciktimi
Tubafadime Splash-Splash-Love aynen canim mamaya gerek yok suanlik birde oyle sürekli meme diye ağlamıyor. Doyuruyorum uyutuyorum. 2. Saatinde gazı olmazsa kaldırıyorum emziriyorum geri uyutuyorum hatta kaç gün acaba yetmiyormu diye kendimi yedim ama çok şükür kilo alımı iyiymiş görünce bi oh çektim. Göğüslerin yumusak olunca anlayamıyorum yetmiyormu yetmiyormu bir ağladım yetmiyormu ki diyordum.
ikizbabymom Tubafadime genelde sağlık ocağının tartısı fazla çıkarıyo bizdede hep fark oluyo ama bebeğin ağırlığından bile hissedersin ki
Ultraslan40 Genelde 300-400 gram kilo alımlarında mama önerilir. Sağlık ocağı doktorunu değil de iyi bir doktora götürün isterseniz. Çünkü kilo artışı gayet güzel. Anne sütü yetersiz olsa böyle kilo almaz, maşallah. Siz böyle devam edin. Sağlıkla büyüsün. 🥰
Tubafadime Ultraslan40 yok canim bunu söyleyen her zaman kizimdada gittiğimiz hastanedeki doktorumuz.
Tubafadime Oykuaygun bencede vermeyeceğim zaten canim kilo alımı yetersiz olsa karşı değilim mecbur vermek zorundayim
denizzzz95 Tubafadime benim bebeğim 3500 doğdu 1aylkken tam 5100 grdı ve doktor bundan sonra emzirme sıklığını 3 4 saate çıkarabilirsin demişti bence sizin doktor cidden abartmış😱
Tubafadime denizzzz95 yani canım bilemiyorum artık ama kendi altın değerinde sütü varken kilo alımı varken vermek istemiyorum canim seninde yargidaki şey başına geldimi saglikocagina farklı hastanede farklı cikmasi
denizzzz95 Tubafadime yok yani sağlık ocağında tartılıyordu mesela 4gün sonra gdyorsak yne almış oluyordu canm Ama ben mutlaka aynı kıyafetle götürüyorum fark olmasın dye sende ona dikkat edebilirsin
Tubafadime ikizbabymom canim bizim hastanedeki fazla sağlıkocagindakide az çıktı yani 200 gr var arasında