Mlkko Muallime1 Remington keratin therapy kullanıyorum. 2015 te aldım hala ilk günkü gibi. Düzleştirici de fön de remington bence en iyisi
Muallime1 Mlkko Benim maşam da remıngton cidden phılıpsle remongton efsane şimdi sizin modele bakarım sağ olun
Dvrn Muallime1 remigton modeline göre fiyatı değişiyor ama efsane bi düzleştirici memnun kalırsın 5 yıldır bende ilk günkü gibi halen 😂
Muallime1 Dvrn Phılpsto benim eskisi ama şimdi bir baktım bu neeeeee bin liraya bile var 2-3 bin koyup ŞAHİN alırım 🤪 off şaka bir yana da uçmuş her şey ama ucuz da alınca sürmeli bozulacak mecbur alacağız
TalentedMom Muallime1 düzleztirici de tek geçerim remingtonu hem garanti süresi diğer markalara göre en uzun süreyi veriyor
adastra Muallime1 Remington Wet2Straight haftada bir düzleştiren biri olarak çook memnunum. Islak saça da kullanılıyor zor durumlarda işe yarıyor
Muallime1 2papatya Ya evet onları da gördüm ama benim saçım kabaran bir saç kalın telli bende işe yaramayabilir diye tereddüt ettim
BARTUMOM Muallime1 remington hem uygun fiyatı hemde çok iyi 6 yıldır benimle hem maşası hem düzleştiricisi