Muallime1 Kızlar tatile gideceğiz düzleştiricim sizlere ömür hem uygun fiyatlı hem de saça zarar vermeyen uzun ömürlü var mı öneriniz bekliyoreeee 🌺
Laden Muallime1 bundan var bende heralde 10 yıl olmuştur maşallah dün almışım gibi. Çokta güzel düzleştiriyor☺️ https://www.morhipo.com/philips-hp8310-salonstraight-iyonlu-sac-duzlestirici/2261270/detay
Muallime1 Muallime1 Ben phılıps kullanıyordum 10 yılı geçti ama eski modeldi yeni modellerden haberim yok memnun olanlar yazabilir mi marka ?
Muallime1 Splash-Splash-Love Evet seramik olsun diğeri yakar ya zaten benim phılıpsti şimdi yeni yeni çıkmış uzak kaldım bakalım bilen yazsın 😊
egelsenkonuss Muallime1 Braun hangi modelini alırsan al çok çok iyi bı marka ben bende olanı 8 yıldır falan kullanıyorum