Nhlady kuzum yaa ister istemez etkilenmiştir tabi kucağında huzur bulmak ister hayır bide ne biliyim bebeğimi tutarken bile tedirgin oluyorum kolay değil 3 aşı değince felan elim acıyomudur ki diyorum fena etkiledi yani bende dedim çocuğumuncdüzeni bozulmasa bari o sakinliği güler yüzlülüğü geri gelse yeminle hasret kaldım o hallerine yani