zhrayca2001 ne güzel tabir kalbin dışarda atıyor… Kesinlikle öyle ne yazık ki herkes yaptıramıyor, yaptıran da zorlukla işte. Devletin karşılamama sebebi çok az bir sayıda bebekte bağırsak düğümlenmesine yol açmış. Seni asla korkutmasın ama her aşının riski var neden sadece bunlar ücretli bilmiyorum. Ve pahalıda gerçekten günah. Bilinen salgın bir hastalık ve çocuklar zor atlatıupr gerçekten. Biz dediğim gibi geç kaldık ama Allah korusun yakalanırsa belki hafif geçer diye yaptırdık.