-erCansu- Minikkusuummhahaha bundan daha küçükken bildiğin daha dikti Çim adam diyolardi 😂😂😂 sonrada kıvırcık oldu [url=https://resmim.net/][img]https://i.resmim.net/YQKei.jpg[/img][/url]
cicekannesiii Minikkusuumm aahahh😂bizim kizinda oyleydi canim annemler kirpi kafa diyorlardi 2 aylikken kestim suan 6 aylik cok guzel geldi
DryMom14 Denizzzanne Bir anne burada tecrübelerden yararlanmak adına bir soru soruyor. Derdini anlatıyor. Türkçe sınavındaymış gibi yazım yanlışına takılmaya, hata aramaya ne gerek var. Uzatmanıza çok kızdım…😡
Denizzzanne DryMom14 kızınca ne oluyor ne yaptığınızı sanıyorsunuz sonuçta bende bir anneyim yazım yanlışı vardı onu söyledim 🤷🏻♀️
alinaannee Minikkusuumm yazım yanlışı yok canım annem noktalama yanlışı var. 🌸 burda bazıları yazıyor ünlü harf bile yazmıyorlar okunmuyor anlaşılmıyor. Bu arada öğretmenim. “Canim””saci” yazmışsın o da klavyeden galiba🌸 boş ver takılma bu arada yerim ben o kirpiyi 🧚♀️🙃🙃🙃
denizzzz95 Minikkusuumm bebeğim çok saçlı doğdu ve bi 15. Günde evde makinayla traş ettik öyle söyleyim😂