Minikkusuumm Kızlar oğlum 5 buçuk aylık oldu saçı aşırı dökülüyor ve uzadıkça çim gibi yukarı doğru uzuyor kirpi diyoruz evde 🤣 saçlarını kestirsem bugün uygun olurmu acaba kesebilirler mi
Deletedmom84455 Minikkusuumm bende kestim kestirin bence en azından Kışa kadar uzar ve canlanır saçlar.
DryMom14 Denizzzanne Bir anne burada tecrübelerden yararlanmak adına bir soru soruyor. Derdini anlatıyor. Türkçe sınavındaymış gibi yazım yanlışına takılmaya, hata aramaya ne gerek var. Uzatmanıza çok kızdım…😡
alinaannee Minikkusuumm yazım yanlışı yok canım annem noktalama yanlışı var. 🌸 burda bazıları yazıyor ünlü harf bile yazmıyorlar okunmuyor anlaşılmıyor. Bu arada öğretmenim. “Canim””saci” yazmışsın o da klavyeden galiba🌸 boş ver takılma bu arada yerim ben o kirpiyi 🧚♀️🙃🙃🙃
Minikkusuumm Deletedmom84455 aşırı cansız ve seyrek ne zaman kestirdiniz siz ve nasıl kestirdiniz acaba
Deletedmom84455 Minikkusuumm 3 hafta oldu keseli ben kendim kestim makine ile önce kolumda denedim acıtmıyor zaten hiçte ağlamadı şuan uzadı ve kalın çıkıyor.
Ipekada34 [silindi] bu söz anne olduktan sonra çok daha anlamlı gelmeye başladı gerçekten çok doğru önceden ne alaka falan derdim şimdi anne oldum bu sözü okudum ve gözlerim doldu 🙏🏻🤍
Minikkusuumm Denizzzanne ünlem ne alaka herkez yanıt veriyorda bi anlamayan sizsiniz onada sitem mi ediyosun !!!! Ne yani bu nee
-erCansu- Minikkusuummhahaha bundan daha küçükken bildiğin daha dikti Çim adam diyolardi 😂😂😂 sonrada kıvırcık oldu [url=https://resmim.net/][img]https://i.resmim.net/YQKei.jpg[/img][/url]