Acemi_annee ben de 37 haftalık hamileyim, kızım 27 aylık. Yaza denk gelmesi hiç iyi olmadı geceleri sıcaktan uyuyamıyorum, e işler zaten hiç bitmiyor ekstra çocuk olunca. İlk hamileliğimde piremsesler gibiydim 😂 sizin doğum nisan ayına denk geliyor sanırım, doğum yapılabilecek en güzel ay gerçekten( ilk kızımdan biliyorum)