Ben ikinciye hamile olduğumu öğrendiğimde oğlum 8 aylıktı🤪 çok üzüldüm, ikisine de yetemeyeceğim diye…Şimdi biri 23 aylık biri 6 aylık.. Elhamdülillah, hiç bir şey korkulduğu kadar zor olmuyor. Evet ilk 2 ay zordu çünkü oğlum memeyi bırakmadı, ben de küçük olduğu için kesmek istemedim, ikisini de emzirdim. O yüzden ilk aylar zordu ama oğlum şimdi emmeyi azalttı, küçüğüm de büyüyor…Her şey yoluna giriyor çok şükür…Tavsiyem, önceden endişelenip üzülmeyin hiç. Zamanı gelince Allah bi kolaylığını veriyor💐